perfekt lørdag!

// inneholder annonselenke

Sløveklær, godteri og mer godteri! Sånn ser min lørdag ut, og det passer meg helt perfekt. Å løpe rundt uten sminke med håret oppsatt, ikke stresse med å ta på seg høye hæler og sminke for å dra på byen.. Det er nok sånn som dette jeg liker helgene mine best! Sløvemoduset er virkelig på topp, jeg har nemlig på meg en bokser for herrer – det har jeg begynt å kjøpe meg nemlig, haha.. Det er så mye diggere enn for kvinner, jo! Både t-skjorte og bokser kommer herfra. (annonselenke) 


Jeg fikser vippene mine fast hos Lashes by Kasja (spons) og i overigår var jeg innom igjen, derfor vil tipse dere om at hvis dere bestiller time hos en av de nye ansatte får dere mellom 20-50% avslag! De nye ansatte er lært opp av Kasja selv, som jeg går hos, så resultatet er det samme. Send email på [email protected] og spør om å få booket time under introduksjonspris for nye ansatte! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg