VERDENS BESTE GAVE


 

I dag fikk jeg verdens fineste julegave av manageren min. Hun har satt sammen en hel bok med bilder og avisutklipp av meg for å minne meg på at 2016 var et bra år og alt jeg kan – og jeg ble veldig rørt. Boken har jeg plassert stolt på kommoden i gangen, sånn at man får øye på den med en gang man kommer inn i leiligeten. Boken er stor i størrelse og har samme type overflate som en “coffeetablebook”, det satt jeg ekstra stor pris på – da kan jeg jo bruke den som pynt uten å virke alt for høy på meg selv, uansett skal det være greit å være glad for det man klarer. 


 

Og formen? Elendig. Jeg er kjempekvalm og har kastet opp som en flodhest (vet ikke om flodhester spyr men det høres rett ut på en måte), og ligger rakt ut på sofaen. Omgangssyken. Jeg får det kanskje en gang i året og nå var det altså på tide i 2017, etter 6 dager inn.. Haha.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg