ENDELIG BLOND IGJEN

For to måneder siden ga jeg meg selv et løfte – jeg skulle ikke farge håret på ett år slik at det endelig kunne vokse litt igjen. Vel, det løftet klarte jeg å holde i cirka.. 15 minutter? Hehe, for nå er jeg blond igjen. Rart med det, min naturlige hårfarge er kald brun, men jeg er mer meg selv med blondt hår.. Jeg har følt meg så utilpass med min naturlige hårfarge de siste månedene, og endelig har jeg lyst til å kle meg opp igjen, sminke meg ordentlig og hele det kjøret. Det får riktignok vente litt, for nå skal jeg skrive en kronikk for et feministisk blad og så premierefest for 4-stjerners middag i kveld. 🙂 

Det er Mia Soleim på Giardini Hårdesign som har farget meg som vanlig, og håret er fra luxushair i fargen ash! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg