SNART KLAR

Siste dag i Harstad = siste dag å få servert mat av mamma. I morgen er det tilbake til hovedstaden med fullt tut og kjør, selv om jeg har hatt det helt fantastisk her oppe i mørket gleder jeg meg til å ta fatt på jobben som venter. Heldigvis har jeg fått skrevet en del mens jeg har vært hjemme så jeg starter ikke på helt bar bakke, da hadde jeg stresset meg ihjel. Og så gleder jeg meg til å begynne å fikse meg igjen, her går jeg bare rundt og er ufresh. Jeg har samme antrekk på tiende dagen nå..


 

Jeg skal svare på spørsmålene deres i kveld, jeg hadde forventet meg kanskje 200, så at det ble over 700 var virkelig et rykk i fletta, kan man si. Eller kan man i det hele tatt si det? Haha, vet ikke om det er et ordtak engang. Svarene kommer i løpet av kvelden 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg