Baby er syk :(

Dere som har fulgt bloggen en stund husker kanskje Rigmor – denne lille krabaten har vært i familien i 6 år, og nå er hun ikke helt frisk lengre 🙁 Hun får skikkelig vondt når hun går på do og slik har det vært i ett år nå, hun hyler og skriker på et støynivå som er helt ute av denne verden. Men dyrelegen finner ikke ut hva som er galt til tross for masse ulike undersøkelser og medisiner, jeg synes det er helt sinnsykt for hvor vanskelig kan det være å ta livet hennes seriøst? I det siste har hun blitt ganske deprimert og vil bare ligge inne i buret og blir redd om man kommer nærme henne.. Det er så trist å se, for hun var så livlig tidligere! I natt prøvde jeg på at hun skulle sove inne hos meg, da ble hun så glad først, men det ender med at hun bare stresser rundt likevel fordi hun er redd jeg skal komme nærme henne i søvne. Stakkars lille! Det virker som om hun føler seg helt utstøtt av “flokken” 🙁

Konstant inne i buret, med døren åpen riktignok.


Haha.. Vil ikke ha kos, ser dere. 

 

Jeg tror aldri jeg skal kjøpe meg flere husdyr, for jeg blir helt knust når de begynner å dra på årene. Om jeg måtte velge mellom dyrene mine og familien min er det ikke et lett valg altså, he he.. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg