private bilder fra telefonen min – del 2

Meg og Joakim på spa tidligere i år. Vi tok en ganske “hot” bildeserie og koste oss masse. Den dagen var så fin, med min elskede venn. 

Ett av mine favoritter, spart på telefonen. Jeg tror 40% av bildene jeg har lagret på telefonen er dikt eller sider fra bøker.


 

Ett fint øyeblikk, backstage på en shoot i vår. Altså jeg elsker kroppen min så mye etter at jeg gikk opp i vekt, jeg tør ikke trene kondisjon lengre fordi jeg er så redd for å miste de kiloene. Og så liker jeg at det ser litt.. “bølgete” ut på låret? Slik som de fleste kvinner hater, tror jeg. Jeg elsker det, for det er så ekte. Og at puppene mine har begynt å henge, det digger jeg også. Alder, come at me!

Litt mindre sexy. Rød som en tomat etter ansiktsbehandling.

Da jeg ikke fikk lukket waist-traineren som passet perfekt før, hehe. Det hadde jeg det mye morsomt med.

Meg og den nydelige hunden til Sandra Lyng som jeg er så glad i. Både hunden, og eieren. <3

Meg og vokalisten i Bastille som ga meg om å være med tilbake i turnebussen og dra til Berlin (?). Angrer på at jeg takket nei, backstage er livet mitt. 🙁

Anne-Sofie, Amanda og meg før en kveld ute her i Harstad. De nydelige jentene mine som jeg har holdt sammen med i flere år.

Meg og John som er med meg på hvert stopp på bokturneen, her på scenen i Moss. 

Og til sist – litt tilbakeblikk kjærlighet fra meg og min! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg