Er jeg den eneste som er stygg?

Jeg er vel neppe den eneste som går rundt og ser.. eh, ganske ufresh ut om dagen? Om man skal dømme utifra instagram så ER jeg jo faktisk den eneste, her sminker og doller folk seg opp for den store gullmedaljen mens jeg har samme antrekk for tredje dag på rad og har vel ikke vasket håret på 6 dager nå. Jeg ligger i sengen med dobbelhake og drikker cola liksom, det er jul for meg. Og å møte familien. Synd man skal føle seg så forbanna mislykket bare man er et normalt menneske. Når skal jeg innse at absolutt ingen er så fine som de ser ut på bilder, haha. Og hva har det å si, jeg har ganske god humor og det burde vel gjelde for noe? 

Jeg har kjørt den samme looken de siste dagene – hettegenser og lett sminke. Deilig!Og ja, jeg har begynt å snuse igjen og det suger:( ikke lett å holde seg unna når man er hjemme i julen av en eller annen grunn.. 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg