GOD JUL!

God jul alle sammen! Håper dere har det fint 🙂 Her i huset har familien nettopp brukt en times tid på å krangle om badet, hehe.. Nå sitter hele gjengen i bilen og venter på at jeg skal bli ferdig å blogge, og jeg er litt redd de kjører fra meg om jeg ikke kjapper på – så jeg får heller titte innom litt senere! Jeg gleder meg til julemiddag, både jeg og lillesøsteren min skal spise vegisterkaker (hun spiser heller ikke kjøtt) og forhåpentligvis smaker noen i familien på det og blir inspirert? 

Dagens antrekk! Kjole og smykke fra Nelly, begge deler er utsolgt. Parykk fra Ruhs! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg