ÅRESTS JULEKORT

Her har dere mitt og Charlie sitt tapre forsøk på et julekort! Jeg lover dere, neste år skal gå over the top som The Kardashians gjør.. Charlie skal få egen stylist og greier 😉 



Jeg har for første gang siden jeg kom hit orket å dolle meg opp, og sorry to say – det føltes sykt digg. Jeg elsker å late meg flere dager uten sminke og med håret i strikk, kombinert med den rosa pysjen min og ikke spise annet enn hjemmebakt brød hele dagen, men da blir det litt ekstra deilig å krølle håret og sette på vipper. Parykken min er fra Ruhs i Oslo, de har de aller beste parykkene og om du seriøst tenker på å investere i en parykk du kan bruke hver dag er det eneste stedet jeg kan gå 100% god for. Tenk at det på disse bildene ikke er mitt hår? Kjolen er gammel, utsolgt og fra nelly! 

Jeg har brukt dagen på julegaveshopping.. Yepp, det stemmer. Ute i aller siste liten som vanlig, og jeg har enda TO GAVER jeg må kjøpe i morgen på selve dagen. Herregud, jeg har kun meg selv å takke. Heldigvis har ikke familien noen spesielle tradisjoner nå i dagene før, så jeg hadde hele dagen til gode og fikk unnagjort det meste. Og så har jeg og pappa sett SKAM, som har blitt tradisjonen vår. 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg