å gjøre noe meningsløst

I Oslo er det alltid noe spennende som skjer, en fest å dra på, en middag, et event, en jobb eller en vennekveld – og jeg elsker det, men det vakre ved å ha foreldre og familie i en annen by er nettopp å ikke ha mulighet til å gjøre stort annet enn å være med dem. Jeg har venner her også men siden det er jul prioriterer de fleste å være med familiene sine, og det er så godt! I sta tok jeg et langt bad, og jeg er nesten fristet til å gjøre det samme en gang til, og etter at jeg var ferdig i badekaret satt jeg en time i sofaen med vått hår og bare leste en bok. Jeg kan ikke huske sist gang jeg har gjort noe så “meningsløst” uten å føle et stress i kroppen om alt som må bli gjort. I hovedstaden er jeg alltid på neste sted mentalt, og klarer derfor aldri å slappe av helt eller nyte tilværelsen. Derfor kommer Harstad alltid til å være hjemme for meg <3 

Boken jeg leser akkurat nå. Veldig interessant!


 

Akkurat nå ligger jeg i sengen, enda med vått hår og tror jeg blir her en stund. Jeg skal skrive et innlegg om Charlie også, siden dere har etterlyst det 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg