årets foreldre

Jeg ville bare dele dette bildet med dere av de fine foreldrene mine fra sine yngre dager, før de fikk meg. De holder sammen, ler sammen, har respekt for hverandre og aldri noen sinne har jeg hørt den en av dem si noe stygt om, eller til den andre. De kaller enda hverandre for kjærester og de er så kule og smarte. Jeg liker dem skikkelig! Og kanskje det er nettopp derfor jeg har sånn tro på kjærlighet, og at jeg vet det kan være ekte.


 

Dette var litt skryt til årets foreldre, om jeg får si det selv 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg