HOME SWEET HOME

Endelig er jeg hjemme i Harstad etter en forferdelig flytur. Jeg har så flyskrekk og holdte på å få skikkelig angst under reisen, men takket være min tilfeldige sidepassasjer som holdt meg i hånden gikk det fint Slike mennesker er GULL verdt! 

(annonselenke) Bh HER / Truse HER. De er normale i størrelsen! 

 

Mamma og pappa flyttet i sommer, så det føles litt rart å komme hjem fordi det ikke er et hus jeg har noe forhold til. Men selv om jeg har flyttet ut har mamma ordnet et eget rom til meg, og DET er jeg glad for! Tenk å komme tilbake og så måtte sove på sofaen, daaaa altså.. 

Mamma kjenner meg og hadde hengt opp bilde av meg 🙂 🙂 

Haha, jeg sprer ut alle tingene mine! 

Nå skal jeg og noen venninner stikke å spise:) 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg