ORKER IKKE MEG SELV!

Nå kommer dere sikkert ikke til å bli det minste overrasket engang, og det sier vel en del om meg som person.. Jeg spiste middag med redaktøren min og en venn i går kveld for å feire at boksalget har gått så bra, og da jeg kom hjem var det så sent at jeg bestemte meg for å døgne slik at jeg skulle rekke flyet. Jeg måtte reise til Gardemoen klokken 06, og da klokken var 05:30 satt jeg klar i sofaen med jakke og sko på og telte minuttene. Og SÅ KLART sovnet jeg, sittende i sofaen, og rakk ikke flyet.. Pappa ble ikke litt overrasket, og som sagt – neppe dere heller. ORKER IKKE MEG SELV!

Så jeg måtte booke et nytt fly, dro ut å spiste avskjedsmiddag med Joakim (den jævelen reiser til Thailand, heldig!) og nå sitter jeg i sofaen nok en gang og venter på å dra til flyplassen, 12 timer senere.. Haha. Gleder meg masse til å komme hjem!  ♥ 

Posering og pizza. Favorittene.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg