bursdagsgaven til meg selv og dårlig service

Bursdagsgaven til meg selv var denne lampen og bordet fra Italian House på Røa. Jeg elsker det, og nå har jeg offisielt samme nattbord som Kim Kardashian (i alle fall i hennes gamle hus). Og uansett hvor teit det er, så synes jeg det er litt gøy, hehe.. 

MEN! Når man betaler 16 000 kr for et nattbord forventer i alle fall jeg helt ypperlig service, men damen på butikken var så fjern at jeg seriøst lurte på om hun røyker weed i pausene sine, for herregud som hun surret rundt. Jeg kommer nok til å handle der igjen, men da er jeg i det minste forberedt på at alt tar 100 år og at det blir noe kluss – det ble det denne gangen, med både leveringen og da jeg skulle betale. Håper det blir bedre en eventuell neste gang!

Note to self: må finne et eller annet som skjuler varmeovnen bak der..


 

På snakk om interiør så er jeg helt besatt av den planten her. Det er første gang jeg har en ekte plante og jeg får det ikke helt til å fungere, uansett hvor hardt jeg prøver. Jeg sjekker at den har fått nok vann hver eneste dag ved å nøye studere jorden, jeg har flyttet på den slik at den skal bli truffet av sollyset og jeg har til og med snakket til den (for jeg har hørt at det skal hjelpe), men likevel dør den sakte men sikkert. Det har gått så langt at jeg daglig spør venner om råd og nå tror jeg de begynner å bli lei av meg, “herregud nå maser hun om den planten igjen”. Planten over everything ♥ Og soverommet mitt ser dere under. Jeg er så glad for at jeg malte det sort, til tross for at alle rådet meg til å ikke gjøre det! 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg