hvor er klærne fra?

//inneholder annonselenker

Jeg får så ofte spørsmål som går på hvor ditt og datt er kjøpt av plaggene jeg har på meg – og når jeg legger ut bilder på instagram glemmer jeg alltid av å skrive det. Derfor lager jeg et lite oppsummerende innlegg her fra den siste uken på instagram, så i tilfelle du skulle få lyst til å “shop the selfie” er dette en mulighet. 

Denne sier seg nesten selv på grunn av logoen, men mayow er altså merket. Jeg bar samme hettegenser, bare i sort, på p3gull! Norsk design er det også.

Genser fra Designer Remix 

Jakke fra ZARA og mobildeksel fra Gucci

(annonselenke) Sko her / veske Celine

 

Sånn! Jeg tror det skulle være alt som eventuelt var av interesse, øvrige plagg har jeg allerde opplyst om på bloggen. Nå skal jeg lage vafler! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg