har vært på matlagingskurs!

Visste du at om alle nordmenn kutter ut kjøtt en dag i uka, tilsvarer det samme effekt for miljøet som å fjerne 200 000 biler fra veiene hvert år? 

.. Det er noe å tenke på – og absolutt ikke vanskelig å gjøre noe med! I går var jeg på kurs for å lære meg å lage vegansk julemiddag – og herregud så godt det ble! Jeg var på gruppe med tre stk som spiser kjøtt til vanlig og alle var enige om at det absolutt var en mer enn godkjent julemiddag. Dette er første gang siden jeg ble vegetarianer (eller pescetarianer som jeg er) at jeg har smakt noe som like gjerne kunne vært bacon, og alt var så lett å lage. For meg som er helt elendig på kjøkkenet var dette en øye-åpner, det trenger ikke være så komplisert.

Takk til veganmannen & veganmisjonen for at jeg fikk komme! ♥ 

Team #julemiddag som ble først ferdig med maten!!!! Var ikke en konkurranse, men.. Hehe. 

Vegisterkaker mener jeg at dette het – de ble mine favoritter.


Sååå søt er jeg når jeg lager middag + Louise som tar selfie rett bak meg, haha.. 

Jeg kjenner jeg fikk skikkelig inspirasjon til å svinge meg rundt på kjøkkenet, jeg! Og så anbefaler jeg alle som har mulighet til å være med på et lignende kurs, uansett hvilke matvaner du har til vanlig. Du har ingenting å tape:) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg