VIDEO – HØYTLESNING?

// egen reklame

Hei dere alle! Jeg har tenkt litt på om jeg kanskje skal lage en videoblogg der jeg leser litt fra boken min? Hmm.. Jeg tror det kunne ha vært fint, for ikke alle får jo hørt meg på bokturneen (der leser jeg fire avsnitt spredt rundt fra boken). Om man er litt usikker på om man skal kjøpe den eller ønsker seg den i gave kunne det jo ha vært nyttig å få en smakebit, så vet du mer om boken passer for deg.

Lik gjerne innlegget om du har et ønske om en slik videoblogg! I såfall filmer jeg etterpå så kommer den ut så fort som mulig. ♥ Jeg er langt ifra noen proff på redigering, så det får dere ha i bakhodet.. Hehe. 

 

Husk at boken selges over alt der bøker selges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg