Dette kjøper jeg i julegave!

// jeg har et samarbeid med coverbrands // reklame

Det er snart jul og tid for julegavetips! Dette innlegget har jeg laget med tanke på produkter jeg selv ville ha blitt glad for å få, og som jeg vet kommer godt med i enhver sminkeveske – enten man er skikkelig interessert i sminke eller ei. Coverbrands har akkurat nå over 10 000 skjønne julegaver å velge mellom, og om du handler på nett slipper du en stressende julehandel men heller gjøre det i sofrakroken hjemme – med for eksempel en kopp te i hånden. 

Rabattkoden SEJUL gir 20% rabatt på hele butikken utenom produkter fra Morphe, NYX, GHD og salgsvarer. Rabattkoden er gyldig til 15 desember! Sjekk ut hele utvalget her. 

♥ Børste fra real techniques. Dette er mitt favorittmerke når det kommer til sminkebørster! Rimelige, holder lenge og gir et fint resultat. Finnes her.  Beauty blender finnes her Sexy mama pudder som jeg alltid bruker etter foundation. Elsker det! ♥ Mascara som jeg også bruker hver dag, og forøvrig er den eneste som vippedama mi godkjenner ettersom den ikke ødelegger vippeextensionene. Finnes her Fuktighetskrem fra JorgObe som funker like godt, morgen som kveld. En fin gave til mor eller søster, for eksempel! 

Jeg må skrive litt ekstra om beauty blender, rett og slett fordi jeg ikke aner hva man gjorde før man begynte å bruke dette produktet? Fingrene? Det gir langt ifra et like godt resultat, og alle burde ha denne i sminkevesken sin for å få foundation og concealer til å se bra ut. Kjøpes HER. 

Dette er den perfekte spleisegave om dere skal gå flere venninner sammen for å kjøpe! I dette settet finner man alt man trenger for perfekte bryn – og hadde jeg vært dere, ville jeg kanskje satt den på min egen ønskeliste også.. Om du kjøper dette settet kan jeg faktisk garantere deg at du klarer å lage slike “instabrows” uansett hva utgangspunktet ditt er. Finnes her. 

Jeg har bablet i vei om denne highlighteren sikkert 150 ganger, men det er kun fordi den er så bra. Den slår absolutt alt annet jeg har prøvd i samme sjanger, og i tillegg er den rimelig og holder lenge. Anne-Sofie, venninnen min knuste sin for litt siden på badet mitt og fikk helt panikk, det sier sitt om hvor bra den er. Da vet jeg i alle fall hva jeg kan kjøpe til henne.. 🙂 Finnes HER


Husk å sjekk ut hele utvalget til Coverbrands HER, og at rabattkoden SEJUL gir 20% rabatt fram til 15 desember! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg