mine beste tips for bedre søvn


//reklame

Som dere vet har jeg i perioder slitt veldig mye med å få sove. Det har ikke hjulpet uansett hvor tidlig jeg legger meg eller hvor trøtt jeg har vært, jeg ble uansett liggende å vri på meg i senga i flere timer før søvnen til slutt kom. Jeg har blitt flinkere med tiden, og vil derfor dele mine beste tips for å få sove med dere!



 

♥ Ikke se på tv, vær på mobilen eller på pc rett før du legger deg. For meg hjalp det å være offline en time før jeg inntar sengen, og ha mobilen i flymodus inne på soverommet. 

♥ Det hjelper å lese før man legger seg - men jeg må lese i stua, og ikke på soverommet. Jeg skal være helt klar for seng når jeg begynner å lese (det vil si ha pusset tennene, fjernet sminken og tatt på meg pysj), og så leser jeg helt til jeg blir trøtt. 

♥ Om du ikke får sove de første 20 minuttene, stå opp å gjør noe annet i en liten stund. For eksempel yoga, ta noen treningsøvelser, les litt mer.. Men gjør det ute av soverommet!




♥ Siden jeg presiserer det med å gjøre ting ute av soverommet hele tiden.. Sengen burde være et sted man forbinder med soving, og ikke spising / se på serier / sminke seg og alt det. 

♥ Appen "sleep and relax well" har funket for meg om jeg for eksempel er på fly. Men du må være ganske god i engelsk for å få ordentlig utbytte av den, tror jeg.

♥ Ikke begynn på medisiner! Det man får hos legen bidrar ikke til normal søvn, og er utrolig lett å bli avhengig av.

♥ Jeg begynte på tabelettene "sleep care" for kanskje en måneds tid siden, og de har virkelig funket så bra. De har gjort at jeg føler meg roligere ved leggetid og at jeg ikke er så rastløs når jeg skal sove. I tillegg inneholder de B12, som det er så viktig at man - og spesielt jeg som er vegetarianer - får i seg.



 

Dere kan bestille Sleep Care på denne linken med 40% rabatt akkurat nå i en begrenset tidsperiode. Anbefales virkelig! 



0  
    14.12.2016 - 13:56
     
    0    Kategori: -









Bloggdesign laget av Kine Skjerpen



hits