FESTKLAAAR

//annonselenke

Julebordsesongen er i gang, og jeg holdte på å skrive at sikkert mange av dere skal det samme som meg i kveld – nemlig fest, men så kom jeg på at også mange er midt inne i eksamensperioden. Jeg føler med dere! Jeg har aldri hatt en “eksamensperiode” men da jeg skulle levere de siste utkastene av boken og hadde tidsfrist var det virkelig helt forfedelig.. Anne-Sofie, bestevenninnen min har jeg ikke snakket ordentlig med på flere dager fordi hun er så flink og isolerer seg helt slik at eksamensfokuset blir opptimalt. Jeg beundrer virkelig pågangsmotet! Og så sender jeg en stor klem til alle dere som gjør siste innspurt nå før jul. ♥♥


(annonselenke) ♥   Kjolen min er fra Vero Moda.  

Vi snakkes i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg