VERDENS FINESTE KJOLE?

I dag var jeg for å prøve kjolen min til Nobels Fredspris! Jeg valgte den ut for noen uker siden men den måtte bli sydd litt opp og tatt inn i armene, og nå er kjolen helt perfekt til meg. Jeg er så fornøyd og gleder meg masse til å skinne med en mer glamorøs look på søndag! Jeg elsker å leke meg med ulike utrykk til rød løper, og hver gang skal det være noe litt annerledes. Jeg fikk en million spørsmål om denne kjolen etter at jeg la den ut på snapchat, og den er altså fra Cecilie Melli. Jeg har beundret kjolene hennes lenge men det er første gang jeg er heldig nok til å bære en selv, men det blir nok ikke siste gang!

Jeg gleder meg til å vise dere hele! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg