UKEN SOM GIKK

UKENS NEDTUR
At jeg ble syk var en liten nedtur fordi jeg har følt meg skikkelig nedfor når jeg har vært isolert uten å snakke med noen. Ikke at det er noe galt i å være alene, og sånn egentlig trives jeg i mitt eget selskap, men jeg gikk flere dager uten å møte et eneste menneske og begynte å tro at jeg skulle bli redd for folk.. Haha, da har det kanskje gått litt langt!

UKENS LÅT
 Jeg har hørt mye på Tove Lo sitt siste album, og Empire of the sun sitt nye! Begge to anbefales og er tilgjengelig på spotify. 

PÅ DENNE DAGEN FOR FIRE ÅR SIDEN..

Gledet jeg meg til jul, spiste taco, fikk rare kostymer i posten som ikke ante hvem som hadde sendt og spilte spill på iphonen.. 
 


Jeg poserte foran toalettpapiret på skolen og hadde akkurat hatt mattetentamen, som i følge meg selv gikk “helt ok” og om jeg husker rett fikk jeg 2, haha. 

UKENS FILM
Jeg og en gjeng venner dro for å se “Arrival” på kino sist uke, og den var så bra! Det var en sånn film vi ble gående å snakke om lenge etter at den var ferdig, og jeg føler enda at jeg ikke er ferdig med å snakke om den. Så om dere har mulighet, stikk på kino å se den! Neste kinobesøk blir nok for å se den siste The Ring filmen, synd ingen av de jeg har spurt tør.. Noen som melder seg? 

UKENS HØYDEPUNKT
Å bli intervjuet av Gaysir var gøy! Og det er fint å kunne snakke om noe jeg bryr meg om.

UKENS OPPTUR
Nok en gang var det skikkelig kos å møte dere på boksignering i Kongsberg! Herregud jeg setter SÅ uendelig stor pris på alle som kjøper boken, leser, låner og snakker om den. Å få høre alle de fine tilbakemeldingene er gull verdt, og gjør absolutt ALT blodslit mer enn verdt det. 


UKENS BOK:
Jeg er snaaart ferdig med den siste boken i Doppler-serien! Erlend Loe er min favorittforfatter, jeg blir aldri lei. Han har et enkelt og fengede språk, i tillegg til at historiene er så rare og samtidig spennende, uten at det skjer særlig mye. Det er mørk humor på sitt vakreste, synes jeg. Jeg tror faktisk jeg skal lese Muleum igjen etter at jeg er ferdig med denne, som er en bok fra samme forfatter. Erlend Loe var den som fikk opp leselysten min igjen! 


UKENS TV-SERIE
Nå som westworld er ferdig og sesong 2 ikke kommer før i 2018 (!!!!) venter jeg på siste episode av frikjent som kommer i morgen (for de som har sumo), og så har jeg begynt å se på The Affair som ligger på HBO. Jeg tror jeg må gi serien et par episoder til før jeg kommer helt inn i det, men så langt virker det ganske lovende. 

UKENS SHOPPING:


 

En ny parykk! Haha, til tross for den utrolig flaue hendelsen jeg og Joakim forteller om i videobloggen, så har jeg altså troen på at parykk skal være min greie en stund framover. Jeg får bare feste den bedre på, enkelt og greit 😉 Denne parykken finner du HER, og jeg har aldri testet ut den nettsiden før så jeg er spent på resultatet. Man vet aldri med parykker, men så langt har jeg vært positivt overrasket over absolutt alle jeg har testet, så jeg er kanskje ikke så vanskelig å tilfredstille på det punktet? Tips: kjøp en parykk som har mørkere bunn enn resten av håret, da ser det mer naturlig ut når den først sitter på (synes jeg). 


Indiska har kommet med en kasjmir kolleksjon, og ettersom jeg ikke eier en ENESTE sort genser (som ikke har hull i seg..) klikket jeg hjem denne. Finnes på nett her og i alle Indiska sine butikker rundt om i landet! 

 

(annonselenker) skjørt her //  body her

 


(annonselenker) Leppestift her // Kjole her // sko her 

UKENS CRAVING
BABYBELL og RØMMEGRØT<3 

 

UKENS LESERBILDER:

 


 

Ikke nok med at hun er på Bali og leser boken min.. SE PÅ DE BEINA! Damn girl! 


Jeg ELSKER når dere tegner meg. Fortsett med det!


Meg og to fine jenter som kom for å møte meg på boksignering. 


Et sitat fra bloggen min, gjengitt på instagram. Sånt setter jeg også stor pris på:) 


Denne listen gjelder altså for uken som var – jeg er alltid LITT treig med å få satt det sammen, hehe.. Om dere skal legge ut bilder av meg på instagram så holder det ikke å tagge for at jeg skal se det, dere må legge meg til i bildet, da får jeg med meg alt. Klem! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg