selv om du kanskje er uenig

Hei alle sammen! Jeg holdte på å si god morgen, for jeg sovnet nettopp av i tretti minutter da vaskedamen var her. Jeg klarer ikke å sitte ute i stuen for da føler jeg at jeg må hjelpe til, noe som er idiotisk for hun får jo godt betalt og vel så det, men poenget var at jeg alltid ligger isolert på soverommet når hun er her – om jeg gud forby er hjemme samtidig – og prøver å ikke lage en lyd. Og da sovnet jeg. Jeg vet forresten at mange av dere er sterkt uenig i at jeg har vaskedame og det forstår jeg, samtidig som jeg ikke helt ser problemstillingen da hun får godt betalt og jeg er glad om jeg slipper å vaske. Er det en moralsk greie eller noe? Hmm..

UANSETT! Det har nettopp vært andre søndag i advent, og hvor sykt er ikke det? Jeg har bursdag siste søndag i advent, woho! I den anledning spiser jeg en litt julete middag som består av rømmegrøt. Det er en sånn type matrett som er god i nøyaktig tre sekunder og så blir man lei, “stygg-godt”. Jeg kan noen gang få skikkelig lyst på det men hvem prøver jeg å lure, det er jo ikke noe særlig.. Men hvem bryr seg vel om mine grøtvaner, haha.. 
 

 I dag er en rolig dag, jeg var på p3 i morges, og litt senere utpå kvelden skal jeg innom frisøren. Vi snakkes! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg