Hva er en overskrift om man kun tenker på noe annet?

//annonselenke

Det er lenge siden jeg satt kameraet på et stativ og poserte for meg selv som om det ikke fantes noen morgendag, og i dette tilfellet slang jeg meg like gjerne opp på bordet også. Jeg glemmer at jeg bor i en høy førsteetasje, så naboene får nok ofte god (og forstyrrende) underholdning av å kikke inn vinduene mine. Men jeg elsker egentlig å posere sånn her for meg selv haha, det var sikkert det jeg brukte aller mest tid på for noen år siden. Stille opp kamerastativet, og posere.

Hele poenget med denne seansen var å vise dere den nye kjolen min, men så ble kvaliteten så som så. Bildene ser helt fine ut på kamera og på pc men med en gang jeg laster de opp til bloggen er det ikke så bra lengre.. Det første funket helt OK, men ikke de andre. Blæh, sitter langt inne å publisere noe sånt men bedre enn ingenting? 
 

(annonselenke) Kjolen finner dere HER! Det er også en video av den på snapchat 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg