DERE ER DE FINESTE!

//inneholder annonselenke 

Hei dere! Jeg sitter i bilen på vei hjem etter et hyggelig bokbad i Sørumsand. Jeg blir så glad av å møte dere, og ikke minst glad for at dere liker boken 🙂 Husk at dere må legge meg til i bildet om dere legger ut på instagram, en tag får jeg sjeldent med meg. Og forresten så ble jeg så glad for at flere i dag var litt frampå og turte å stille spørsmål, da blir det litt mer fart i meg også!


 

Nå er planen å dra inn til Oslo, lete etter et hvitt juletre å ha i stua – som forøvrig blir mitt aller første juletre noen sinne – og så skal jeg på kino med noen venner. Jeg fikk en hel haug av godteri her på bokbadet av de som arrangerte (godteri spør jeg alltid etter, haha) og det kom jo ekstra godt med nå som jeg skal på kino! Yey! 


 

(annonselenke) Skjørtet mitt er fra Rare London / tskjorte fra missguided. 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg