svar på noen spørsmål

// egenreklame

Hei dere! Jeg har akkurat fikset meg fordi jeg skal på date med en venninne, det blir mat på delicatessen og jeg gleder meg til å spise ordentlig! Har gått rundt og spist pepperkake hele dagen, hehe. Jeg er et sånt irriterende menneske som kommer i julestemning bare jeg ser en melkekartong med nisser på, og det er jo cirka to måneder før selve dagen.

Til noe litt annet: det er mange av dere som spør meg om boken min vil komme på noe tilbud snart, og nei – ikke med det første. Prisen er 349 kr de fleste steder, men noen få selger den også for rundt 300, uten at jeg har helt oversikt over hvor. Lydbok vil bli spilt inn, men heller ikke her er det fastslått noen konkrete datoer (å spille inn lydbok tar også tid!). Riktignok vil pocketbøker komme cirka ett år etter utgivelsen og da er prisen litt mildere. Men bøker koster litt, men man kan ha dem hele livet riktignok!!:) Neste bokbad er i Sørumsand, 1. desember! <3

Og til de som har lurt: dette er bøkene jeg leser nå! Ikke alle samtidig, hehe. Men jeg har lest alle sett bort fra “nærvær”, som jeg holder på med nå. 


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg