hvordan få glatt og fin hud!

annonse

Jeg vil gjerne tipse dere om noen hudpleieprodukter jeg har blitt avhengig av! Eller, egentlig vært det ganske lenge og blogget om det før tror jeg, men siden det er søndag og dette inngår i min faste “søndagsrutine” så viser jeg dere nå også! 🙂 

Face Mask – denne forebygger Acne, fjerner hudormer (på akkurat det punktet ser jeg sykt resultat!), porene blir mindre synlige, og siden masken løfter bort døde hudceller og annet som setter seg fast i huden får man jevnere og finere brunfarge om man bruker masken før man soler seg. Man blir myk som en baby i ansiktet etterpå, og den effekten holder i et par dager. Jeg pleier å få venner til å kjenne, og så sier jeg hele tiden “ta meg i ansiktet, kjenn så mykt det er” fordi jeg blir nesten litt sjokkert over det selv. Jeg sliter også med sorte prikker i huden, eller – sleit med det før, nå er de jo borte. 

Pore Mask er også skikkelig god! Påfør den i hele ansiktet (ikke på øyelokk og rett ved øynene), og ha den på i rundt en halvtime før du skyller av med lunket / varmt vann. Og, man kan føle forskjell etter kun en behandling, i alle fall i mitt tilfelle!

Face Gel – med denne kan man se resultat med EN GANG, bare sjekk bildet over som er av alle mine døde hudceller! Man kan bokstavelig talt se hvordan huden er fri for smuss etter bare et par sekunder. Nesten litt ekkelt, men absolutt bra at resultatet kommer så tydelig.

Og slik er resultatet etter! Ikke noe hudsminke, bare produkter som fungerer. 

Alle disse produktene hører sammen i en ansiktspakke – om du har lyst til å teste eller kanskje kjøpe i julegave har jeg fått lov til å gi dere en rabatt på 30% som kommer automatisk på linken HER, eller bruk koden “Sophieeliseface” 

Vi snakkes! <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg