HEI FRA HAMMERFEST!

//annonselenke

Folkens, jeg er i Hammerfest! Og jeg må bare si at jeg elsker å være så langt nord, og ikke minst hvor takknemlig jeg er for at jeg får sett så mye av det vakre landet vi har. Jeg møter så mange som aldri har reist lengre nord enn Trondheim, og det er virkelig synd, samtidig som jeg forstår det for hadde jeg ikke hatt jobben jeg har så ville jeg ikke fått sett så mye selv. Kanskje man burde dratt på en norgesferie en gang? Det har jeg så lyst til! 


 

(annonselenke) Bukse Acne / Topp NLY trend

Jeg booket meg inn på Scandic for å sove et par timer nå på ettermiddagen, og nå føler jeg meg uthvilt og klar for bokbad. Det blir høytlesning, intervju, signering og selfies for alle som måtte ønske det. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg