BLACK FRIDAY – COVERBRANDS HAR OPPTIL 90% RABATT!

ANNONSE

Black Friday er årets største shopping- dag og i år arrangerer coverbrands sitt største og beste Black Friday salg noensinne. Du får fra 25-90% rabatt på HELE butikken, inkludert Morphe og NYX som vanligvis ikke er rabattert. Dere kan sjekke ut hele tilbudet her. I tillegg har de i år noen Black Friday superdeals hvor du kan spare opptil 50% rabatt på en rekke bestselgere! Linken finner du nederst i innlegget. Jeg har samarbeidet med Coverbrands.no i flere år fordi jeg synes de har det mest spennende utvalget av sminke og skjønnhetsprodukter. De har også gratis frakt & retur og 365 dagers åpent kjøp.

Jeg <3 Coverbrands, her er noen av mine looks fra årene som har gått. Det er KUN produkter fra Coverbrands som har blitt brukt her. 🙂

 

Her er mine Black Friday favoritter:

 

 

Sunspa er den beste selvbruningen til hjemmebruk, synes jeg! Enkel å påføre, gir en jevn farge og holder bra. Finnes HER! // 

Anastasia Dipbrow pomade: Jeg elsker produktene fra Anastasia Beverly Hills og DipBrow Pomade kommer jeg garantert til å bruke i flere år framover! Denne brynpomaden er vannfast, sitter hele dagen og finnes i mange ulike farger. Det tok meg litt tid å lære hvordan jeg fikk et fint resultat, men jeg er til gjengjeld ikke så stødig på hånden. Nå som jeg har lært meg det er jeg frelst! Jeg har fargen «medium brown».HER. 

 


 

 Bahama Mama: theBalm`s mest populære bronzer er en stor favoritt hos både meg og en rekke andre bloggere! Den er helt matt og er perfekt til konturering. Finnes HER //

 Beauty Blender: Denne kjente mirakelsvampen gir et jevnt og flawless makeup-resultat. Jeg elsker å bruke den på spesielt concealer og foundation.Finnes HER // 

The Balm The Manizer Sisters; Denne paletten inneholder de tre bestselgende highlighterene Mary-, Betty- og Cindy- Lou Manizer. Kan du navngi en mer ikonisk trio kanskje? Et must have i sminkepungen.. Finnes HER 

Decrusto the Original Black Peel Off Mask: Dette er min favoritt ansiktsmaske som jeg har blogget om mange ganger før. Den renser porene, fjerner urenheter og hudormer og etterlater huden skikkelig ren og fresh. Finnes HER 

Hydrating Mask: Denne hårmasken fra norske Alexander Sprekenhus er den beste jeg vet om – tro meg, den gjør underverker på tørt hår, og ikke minst extensions! Finnes HER 


 

theBalm Meet Matt(e) Hughes Mini Kit: Som dere vet elsker jeg matte leppestifter og dette settet er genialt hvis man ønsker å teste ut mange farger. Settet inneholder seks flytende leppestifter i miniversjon og på hånden min kan dere se mine favoritter. . Finnes HER. 

Morphe 35OS: Hva kan man si? Denne paletten har alt man kan ønske seg av øyenskygger. Personlig er jeg er helt frelst! Morphe 35OS inneholder 35 skimrende, veldig pigmenterte øyeskygger i varme toner. Hver og en av dem er helt nydelige. Finnes HER 


 

Mermaid Multipurpose Brush Kit Rose Gold: Disse børstene er helt fantastiske. De er skikkelig myke og behagelige og gjør påføringen av foundation og pudder til en lek. De har brått blitt kjempepopulære blant de mest kjente Youtuberne, og kommer i et sett på 10 ulike børster. Denne versjonen i rose gull får dere som mine lesere eksklusivt tilgang til å shoppe i dag. Finnes HER. 

Coverbrands har også et Black Friday Supertilbud hvor du får opptil 50% rabatt på en rekke bestselgere.  Supersalget finner du HER! 

 

PS!! Jeg har fått en Gullkonvolutt hos Coverbrands, og tre av mine følgere som handler på Black Friday kan vinne denne, og få HELE orderen gratis om du skriver SOPHIE i kommentarfeltet ved checkout. Lykke til! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg