PÅ DENNE DAGEN

 

På denne dagen for fem år siden..

 

hadde jeg akkurat fått nytt bloggdesign, og var superfornøyd med det… Dette gir meg veldig lyst til å få et lignende bloggdesign igjen, hva synes dere? Eller ikke lignende, bildene er jo helt forjævlige, men rosa og søtt liksom, det tror jeg hadde vært noe. Digger at jeg hadde perler i håret, haha. 

Og ble i samme slengen anklaget for å ha kopiert bloggeren TCMN sitt design, noe jeg benektet helt. Jeg kan faktisk ikke huske om jeg hermet etter det eller ikke, haha.. Ellers satt jeg hjemme og slappet av i sofaen, som jeg ofte gjorde på den tiden.

 


På denne dagen for fire år siden..


 

…var jeg lei meg, men Anne-Sofie kom og tok meg med på kino for å muntre meg opp. Så fint å tenke på at vi enda er like gode besties, den dag i dag <3 Jeg kan ikke huske hva jeg var lei meg for (herregud, hukomelsen begynner å svikte for meg), men det var vel fordi det var mørkt, kaldt, bodde i Harstad, ensom.. Dere skjønner tegninga.


På denne dagen for tre år siden…

Hadde jeg på meg sko inne, tydeligvis??? Haha, det ser jeg nå, når jeg ser på bildet over. Og jeg hadde langt naturlig hår, selv om jeg hadde extensions. Og herregud, jammen var jeg ikke lei meg igjen. Er det noe med denne dagen hvert eneste år? 

 


Jeg bestemte meg også for å dra ut senere på kvelden, og dette ble antrekket. Jeg hadde vondt i en pupp, var usikker på om jeg skulle på byen og jeg skulle snart til Istanbul med min daværende kjæreste.


På denne dagen for to år siden.. 

.. trente jeg og Yasin sammen for første gang til Mitt Dansecrew! Jeg får sommerfugler i magen når jeg tenker på denne tiden, for en flott periode av livet det var – og helt jævlig tung, men jeg trengte det skikkelig. 

I tillegg satt jeg hjemme og… slappet av. Og var lei meg. Hva faen????? Altså nå begynner det nesten å bli skummelt her, er denne dagen forbannet?


På denne dagen for ett år siden. .

 

.. Var det kjendisgallaen, og jeg vant årets blogger for første gang! Og som vi alle husker var jeg lei meg her også, lol. Ikke fordi jeg vant årets blogger for det var jeg helt overlykkelig over, men på grunn av den.. altså, jeg vet ikke hva man skal si, relativt oppmerksomhetssyke andreparten som var med meg den kvelden. Jeg var så sliten bare. Lei av alt. Jeg takker meg selv så og si hver eneste dag for at jeg brøyt ut av alt det. 


I dag. . 


 

Dette er det eneste bildet jeg har knipset av meg selv så langt i dag. Jeg har en slags susing i øret som har vart i et par dager og begynner å bli redd for at jeg har fått tinitus, men det er kanskje ikke noe man bare får helt uten videre.. Men så har jeg jo vært på konsert, i går så jeg schoolboy q live, og da jeg våknet i morges var jeg så trøtt at jeg gråt litt, haha. Det har jeg forøvrig også bilde av når jeg tenker meg om, så jeg løy når jeg sa at bildet over er det eneste jeg har, for dette glansbildet finnes også:

For det første ser jeg ut som en baby, og for det andre ser jeg ikke ut, og for det tredje er det slik håret mitt er uten parykk / clip on, og ja.. Det er mye man kan si om dette bildet, haha. Så slik er altså dagen i dag. Jeg er sliten, men det er min egen feil, for etter å ha kommet hjem fra konserten begynte jeg med seriemaraton og telefonsnakk i flere timer, så da alarmen ringte hadde jeg rett og slett ikke annet valg enn å ta til tårene. Dere vet den følelsen.. Jeg har vært hos cappelen og signert 50 bøker som selges i dere bokbutikk på Karl Johan, jeg har vært i et møte, jeg har tatt spraytan, jeg har dealet med litt kaos på jobbfronten og en kronikk som bare ikke blir bra uansett hvor mye jeg prøver, og jeg sover helt elendig om natten fordi jeg drømmer så mye greier. MEN, LIVET ER FINT UANSETT, og jeg er så forbanna takknemlig for alt jeg har. Nå skal jeg bare sove litt, så ordner alt seg. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg