TIPS: 2XU-TIGHTS TIL 499,-

I samarbeid med tights.no



Jeg kjenner de som startet Tights.no godt på privaten, og jeg husker godt at de startet nettbutikken for to år siden i en liten leilighet på majorstuen, og jeg husker hvordan de jobbet døgnet rundt for å prøve å få det til å gå. To år senere jobber samme guttegjeng fortsatt døgnet rundt, med stor suksess. Nå har de årets råeste Black-Friday salg med over 200 000 produkter på salg! Det har vært stort å se utviklingen fra starten, og jeg er veldig stolt! 

> SJEKK ALLE TILBUDENE HER
 

BH fra WE ARE FIT (på salg!) og jakke/hettegenser fra ADIDAS (på salg!)


Tights.no er min eksklusive partner på treningstøy og utstyr, og i dag var jeg innom dem fordi de planlegger et nytt klesmerke og spurte meg om meninger på vareprøvene. Så vi jobber tett, og det er jeg glad for! Dere får se snart 🙂 

PS! De har Black Friday Superuke hele uken, vær rask om du vil sikre deg de beste kuppene på treningstøy, smartmat og og hjemmetreningsutstyr!


Inntil de blir utsolgt får du denne 2XU-tightsen for bare 499,- på Tights.no!
Finnes i sort/sølv, sort/sort, sort/rosa og sort/grønn 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg