UKEN SOM GIKK

//annonselenker

Ukens bloggleser:

NY KATEGORI! Jeg tenker å legge ut et bilde i uken som dere har tagget meg i. Dette er fra bokbadet på strømmen storsenter, og hun jenta her spurte “kan vi ta et klemmebilde” og jeg bare “ja, er det en greie?”, haha. Men det ble jo veldig koselig! Husk at jeg kommer til Hammarfest på torsdag i samme ærend 🙂 

 


Ukens treningsmotivasjon:


 

Jeg har begynt å gjøre “challanges”, og det funker greit på motivasjonen å ha noe veldig konkret å forholde seg til. Akkurat nå er jeg på dag 6 av den over, og det er absolutt greit å gjennomføre. Om det blir noe resultater er vel heller tvilsomt, men det skader jo ikke heller. Jeg gjør altså dette i tillegg til vanlig trening, for eksempel før jeg skal legge meg, da sovner jeg enklere. 


 

Ukens låt: 

Lillesøsteren til Miley Cyrus har gjort sin debut som artist, og jeg elsker resultatet. Jeg hører på den hele tiden, haha. Og så elsker jeg at hun høres ut som en liten Miley, man kan virkelig høre søskenlikheten i stemmen. 


Ukens noe helt annet:


 

Jeg og Fetisha har bestilt billetter til improvisjonsteater! Det har jeg aldri vært på før, og jeg kjenner jeg blir litt stresset av tanken – skal skuespillerne stå der å bare finne på ting underveis, liksom? Haha! Vi skal se St Lilleborgs Politistasjon den 10. desember på Det Andre Teatret, og jeg ser frem til drama, action og mysterier – helt uten manus.


Ukens nelly:

(annonselenker) 1. Skjørt her // 2. kjole her // 3. kjole her 

Ja, jeg bestiller vel fra nelly en gang per uke, haha.. Det er ikke så lett å holde seg unna når man får nyhetsbrev! Og nå er det jo den såkalte “partysesongen”, så det dukker opp så mye fint av kjoler. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg