NÅR DET IKKE FUNKER

inneholder annonselenke

I går var jeg helt utslitt, og det var tross alt søndag, så jeg tok meg friheten til å være litt av sosiale medier – inkludert blogg. Planen var å legge meg tidlig men jeg ble sittende å vri og vende på hodet på grunn av en tekst jeg skal skrive for en avis, og så kom jeg ingen vei og da ble jeg så frustrert. Det er skikkelig kjipt når man føler at noe man virkelig kan ikke helt funker, og det er tekst i mitt tilfelle. Det har alltid kommet så lett, men plutselig sa alt bare stopp, så jeg får gi det et nytt forsøk i dag.

Ellers sitter jeg i juryen for en skrivekonkurranse aftenposten har, så jeg var på et møte tidligere i dag for å diskutere med de andre i juryen om hvem som burde vinne. Det var en stor ære å bli plukket ut til noe sånt, og jeg gleder meg til det norske folket får lese tekstene! 

I mangel på bedre bilder akkurat i øyeblikket.. Dette er kjolen jeg hadde på meg på lørdag! Fin? Jeg har snudd den feil vei, egentlig skal den ha litt utringing men det ble for vulgært for min smak. Dere finner den her!  (annonselenke) 

 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg