et innblikk i hverdagen min

//annonselenke

De første årene jeg blogget var jeg skikkelig flink til å ta med meg kamera uansett hvor jeg gikk, og jeg fikk venner til å villig – eller motvillig – stille opp på bilder. Etterhvert har jeg utviklet en motvilje for å spørre folk om å stille opp på bilder, kanskje fordi alle har blitt eldre og de sosiale rammene er litt annerledes, men det er jo bare tull for de aller fleste har jo ingenting imot det. Og dere synes kanskje det er gøy å se mer av hverdagen min også? 


 

Så, i går dro jeg på middag hos vennene mine Danby & Simen (som jeg var i LA med tidligere i år), og passet på å ta med meg kamera for å få knipset litt. Det var veldig hyggelig, og første gang jeg fikk sett leiligheten deres, som var veldig fin! Vi ble servert koreansk mat, som jeg heller aldri har spist før, men det smakte godt. Og jeg var virkelig alt for brun, hehe.. Jeg tok spraytan hos spraytanhuset i går, og før man dusjer er fargen veldig sterk. Så ja. . Sånn var det! Og parallelt med middagen satt jeg og dealet med alle meldingene som tikket inn om videoen med meg og Fanny. Det er altså ikke en musikkvideo til de som tenkte det, det er en promo for sangen hennes som kom ut i dag. 🙂 


Toppen jeg hadde på meg finner du HER / smykke HER (annonselenker) 


 

Nå skal jeg snart dra mot Strømmen Storsenter! Sees der klokken 18:00!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg