FEIRER 10 MILLIONER STREAMS!


 

I dag fikk jeg en gull og en platinum cd som jeg kan henge opp på veggen hjemme! Egentlig skal jeg ha tre, fordi Love Like That også har gull og i tillegg har de skrevet feil siden remixen har over 5 millioner streams og ikke 4, men men! Haha, kanskje litt teit av meg å pirke på sånne ting, men rett skal være rett. Om dere ikke har hørt musikken min er det bare å søke Sophie Elise på spotify.

Har dere lyst at jeg skal lage mer musikk? Det har jeg, og jeg har stående et tilbud om kontrakt og flere låter jeg ikke har gitt ut som bare ligger på dataen, men så gikk dette året til å skrive bok – og glad er jeg for det. Men vi får se hva som venter i framtiden. Til sammen har jeg faktisk over 10 millioner streams på spotify, det er gøy å tenke på! 

 

Forresten, i morgen kommer jeg til Strømmen Storsenter for å snakke litt om boka, lese litt fra den svare på spørsmål fra dere, signere bøker (det blir mulig å kjøpe bok der), og ta selfies med alle. Jeg går ikke før alle har fått en signert bok og en selfie! Det starter 18:00, men det kan være lurt å komme tidlig. Vi ses og jeg gleder meg masse masse! 


PS: Dessverre er signeringen i Elverum avlyst, på grunn av litt uenigheter med arrangørene. Forhåpentligvis kommer jeg tilbake! Det er viktig for meg at et slikt event blir best mulig for både dere og meg, og da ble det dessverre ikke noe av denne gangen. Men jeg jobber på for å komme rundt flest mulig steder. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg