håper du dør alene

Jeg tror jeg skal slutte å scrolle rundt på facebook, det er et sjansespill hver eneste gang for man vet aldri hva som dukker opp der. I dag så jeg plutselig en video av en isbjørn som hadde spist kinaputter som da etterhvert sprengtes i magen hans. Det var mennesker som hadde gitt den stakkars isbjørnen disse kinaputtene, med vilje, og man kunne virkelig se smerten.. Jeg må ha det bildet mentalt resten av mitt liv, og det er ingenting jeg kan gjøre med situasjonen. Jeg håper i alle fall mennesker som oppfører seg sånn er ensomme og triste hver eneste dag, gråter seg i søvn, føler seg mislykket og dør en tragisk død alene, uten noen som kommer i begravelsen:(

Jeg skulle ikke nevne den isbjørnen i det hele tatt men det sitter som klistret i frontal-lappen og jeg klarte ikke tenke på stort annet da jeg først åpnet en ny bloggpost. Nok om det! Fra det ene til det totalt andre: det er masse tåke ute og det elsker jeg! Så jeg har tent levende lys i leiligheten, alt er ryddig og fint og ikke minst soverommet er veldig koselig nå som jeg har pusset opp (jeg venter bare på noen flere møbler). Digger at det ser “hjemmelaget” ut med malingen, av en eller annen grunn. Jeg har lyst til å legge meg allerede, haha. MEN DET SKAL JEG IKKE, jeg skal være sosial!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg