DO IT YOURSELF – SMINKE!

//jeg har et samarbeid med coverbrands // reklame 

Jeg skal prøve på noe nytt, nemlig å lære dere noen av de lure sminketriksene jeg bruker! På den måten slipper du å kjøpe dusinvis av produkter, men kan benytte deg av et par gode, til mange ulike looks.  Rabattkode: «SOPHIENOV»  gir 20% rabatt på all sminke ut 17.11.16. rabattkoden gjelder ikke NYX, Morphe eller salgsvarer. All sminken hos coverbrands finner du HER! 

Do it yourself – metallisk leppestift! Matte leppestift har lenge vært en trend lenge, og jeg er selv stor fan. Men etter at Kylie Jenner lanserte sin første Metal Matte Lipstick – kolleksjon har den metalliske trenden tatt mer og mer av. For deg som synes metallisk leppestift er litt vågalt til hverdags, er det perfekt å eksperimentere med det til julefest og julebord, for eksempel. Visste du at du bare trenger to produkter for å lage din egen metalliske leppestift? Du legger først en matt leppestift, for eksempel en av disse:

Du finner de her, og jeg har fargene Doting og Loyal. Jeg liker Loyal best, og slik ser den ut: 

Du lar den tørke litt, før du legger metallisk øyenskygge oppå. Jeg er litt tør på leppene for tiden, så jeg får ikke vist dere, men hver gang jeg har en lignende look gjør jeg det på den måten. Jeg tok meg friheten til å låne et bilde fra google, så får dere se hvordan det kan se ut: 

Skikkelig kult! Jeg har denne looken ofte selv, og det finner man enkelt ved å bla litt rundt på instagrammen eller bloggen min. Loves it, og så enkelt! 


Perfekt festsminke starter med en plettfri base! Med to enkle produkter, i tillegg til din favoritt-foundation kan du trylle deg til fantastisk glød eller matt hud – alt etter hva du selv liker. For en glowy foundation: bland et par dråper highlighter i foundationen for en perfekt glød, eller om du som meg liker den mer matte looken: legg et anti-shine pudder over for å gjøre den matt. Husk å bruke en god fuktighetskrem som base! 

Jeg bruker foundation fra Glo Minerals, higlighter fra Barry M og pudder fra The Balm! 


Visste du at du kan bruke øyenskyggen din som eyeliner? Dypp en tynn eyelinerkost i vann eller spray på setting spray for ekstra holdbart resultat og blend sammen med den øyenskyggen du ønsker.


 

Her har jeg brukt Nude Dude palette, og en børste fra Real techniques, kombinert med Gerard Slay all day setting spray på børsten. Da blir det en perfekt liner, som holder lenge! 

Settingsprayen er forresten perfekt å bruke i hele ansiktet etter at looken er komplett, så holder den utover hele julebordet. I tillegg lukter den så godt!

 


Rabattkode: «SOPHIENOV»  gir 20% rabatt på all sminke ut 17.11.16. rabattkoden gjelder ikke NYX, Morphe eller salgsvarer. All sminken hos coverbrands finner du HER! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg