tanker om deg


 

Jeg googlet etter låter som kunne passe den følelsen,
som om jeg kunne låne ordene til noen andre for å beskrive deg,
for å beskrive meg,
for å beskrive oss.

Men det finnes ingen dikt,
ingen nødrim
ingen ballader som passer følelsen
som er hvis noen sier lyspære,
så tenker jeg
“åja, han har jo en lyspære hjemme hos seg”,
så får jeg deg inn i samtalen,

og at vennene mine sikkert blir lei
for så spennende er du ikke
og jeg har sluttet å være spennende jeg også

 Jeg har blitt en halvveis.
En halvveis av deg
en halvveis av meg
og den halve delen som er igjen som er meg
den består også kun av tanker om deg.

– hentet fra dagboken min. 22/08-2016 – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg