TRENING HJEMME OG PERSONLIGE FAVORITTER

Jeg har et samarbeid med tights.no /reklame

 Som dere vet trener jeg både hjemme og på studio – men i aller størst grad hjemme. Selv om jeg ofte ikke forlater min egen stue så er det like viktig å ha gode treningsklær, både for komfort men også for motivasjonen. 

Tightsen jeg har “forelsket” meg i nå og bruker hele tiden – både til hverdag og trening – er en Limited Edition-modell fra 2XU som er ekstra høy i livet. Modellen med dette printet finnes kun i 3000 eksemplarer i verden. 2XU ønsket å lage en eksklusiv tights, litt utenom det vanlige.

I Norge selges den eksklusivt på tights.no – og de 950 siste tightsene finnes på lager fra 16. november. Hvis du bestiller NÅ får du introduksjonsprisen med 400 kr rabatt! NB! Det er lite på lager, så vær rask. Du finner tightsen her! ♥


Og det er jo ikke negativt at man får sykt fin rumpe i den. 🙂 Husk at du finner den her! 

Det høye livet gjør denne tightsen til min favoritt, den er spesielt egnet til styrketrening da øvelser som knebøy, markløft og lignende gjør at treningstoppen ofte sklir opp på meg. Samme problemstilling kommer også om jeg løper, gjør yoga eller tøyer. Kompresjonsteknologien gjør også løpingen til en bedre opplevelse – og når man slipper å irritere seg over klærne man bruker, så blir også økten bedre! 


Disse båndene er et MUST for hjemmetreningen min! Jeg bruker dem til å trene både mage, armer, rumpe og lår. Det finnes hundrevis av videoer på youtube som viser teknikk om du søker “workout with mini bands“, og det gir raskere resultat enn å kun trene med egen kroppsvekt. Jeg tar også med meg disse når jeg reiser slik at jeg kan ta øvelser på hotellrommet, for eksempel.

Du får minibands her i BLACK/GOLD-utgaven for viderekomne og vanlige minibands her som passer de fleste. Begge to er på tilbud!


 

Skoene i innlegget finner du her ♥ toppen i innlegget finner du her 


Tights.no har siden lanseringen for under to år siden vokst seg til å bli en av norges største nettbutikker innen trening og kosthold, med cirka 3000 produkter for deg som trener eller vil leve sunnere. Absolutt verdt å sjekke ut! 🙂 I tillegg har de masse konkurranser på facebooksiden deres, som du finner her.

 

41 kommentarer
    1. Oi, den tightsen så bare helt fantastisk herlig ut! Tror jeg må bestille en slik tights, for jeg har ofte syntes at de som er korte i livet blir litt for korte av og til.. Greit at vanlige bukser er korte i livet, det liker jeg. Men treningstightsene har jeg savnet litt høyere liv på.
      Super blogg du har, Sophie Elise <3

    2. Søt tights! Ser ut til at du har gått ned i vekt også..? Du er smashing uansett <3 Elsket talen din du holdt under fakkeltoget.

    3. Kjempe flotte treningsklær 😉 Også sa bra at du har begynt og få motivasjon og glede av og trene da 🙂
      Har ikke lyst til og komme med noen tips for å få opp motivasjonen? 🙂
      -K-

    4. Syns 2xu tigthsene er så gjennomsiktig på rumpen :/ Jeg kan også se merkelappen igjennom på rumpen din, det syns jeg er litt kjipt med de fra 2xu..

    5. Herregud, håpe at du klare å ikke ta innover dæ
      de frekke og stygge kommentaran du får ❤️ Kan
      ikke fatte og forstå ka som får folk til å komme med
      så mye hat. Føle folk sæ veldig bra når dem har
      sendt en stygg kommentar til andre? Æ syns du
      virke som ei skikkelig flott jenta som gjør en kjempeinnsats i jobben sin☺️ Digge dæ, Sophie!
      Klem ☺️

    6. Syns dette var et dårlig innlegg.. du viser og snakker kun om klærne du bruker, ikke hvilke øvelser som hjelper for rumpe, mage, armer osv… Var derfor jeg trykket innpå fordi det sto i overskriften hvilke øvelser, men så kom jeg bare frem til reklamasjon. Dårlig

    7. Du er tøff som tåler alle disse frekke kommentarene folk skriver til deg.. det er bare sjalusi. Ville bare si at jeg har aldri fulgt med bloggen din som “rosablogger” før, men jeg har begynt å følge med nå. Synes du har vokst og også blitt enda vakrere enn noen gang! Stilen din også, og hvordan du blogger. Liker forandringen veldig godt. Leste om deg i avisen også om at du hadde lagt på deg og var glad over det, vil bare fortelle deg at du er mye vakrere som du er nå!! Du kler det mye bedre enn slik du var før, du var pen da også men nå ser du helt utrolig vakker ut. Stå på, heier på deg.

    8. Hei,
      Du er blitt en utrolig flott dame. Pen, sexy også har du blitt voksen. Liker å lese bloggen din.
      Stå på du er herlig!
      Klem fra Sven

    9. Hver gang du skriver om “trening” tar du bilder der den opererte rævva de vises, hva tar du oss for? Idioter?😭

    10. Du har faktisk aldri gittt oss leserne dine et direkte svar som “ja, jeg har operert rumpa” eller “nei, jeg har ikke operert rumpa”. Skjønner ikke hvorfor du ikke bare svarer på det.

    11. bare du hadde trent til den bootyen så hadde det vært turn on. build, not buy <33333 fake ass bitch som ikke uttaler seg og er ærlig med leserene sine.

    12. Hva har en operert rumpe med trening og gjøre ??? Og hva hadde egentlig hele dette innlegget med trenibg og gjøre anyway?

    13. Vet ikke helt hvorfor alle leserne, inludert meg, leser denne UÆRLIGE bloggen. Ingen kan trene opp en så stor rumpe på så kort tid. Ett eller annet med den rumpa er hvertfall gjort! Trodde du ikke brydde deg sykelig mye om utsenede lenger, og etter det så opererer du rumpa. Du har hvertfall aldri sagt at du ikke har gjort det. Flaut for deg.

    14. æææh digget appellen din mot pelsdyrnæringen. du er awesome, godt å se at jevnaldrende har så mye bra for seg! du får masse respekt fra meg.

    15. Hei Sophie! <3
      Kan du skrive et innlegg om rumpeoperasjonen din? Vurderer det selv, men synes det er så vanskelig å skulle finne riktig klinikk og sånt... Så vet jeg heller ikke noe om bivirkninger og hvordan selve reisen er... Du fikk jo sykt bra resultater, jeg er villig til å betale mye for å få noe lignende!
      Elsker bloggen din! Klem <3 <3

    16. Uff… Skjerp dere.
      Jenta er jo så ung. Måte på hva man skal tåle.
      Hun har jo sagt at hun har gått opp mange kilo.
      Jeg er selv ei som får rumpe som det når jeg går opp i vekt.
      Hev deg over det søta 🙂

    17. Så klart har hun kjøpt seg den rumpa, men det er helt greit og det ble veldig fint! Synd du ikke er åpen om det, men skjønner det når det er så mye lettere og ikke snakke om det, så mye kritikk dere bloggere får, fra sånne som meg Feks!

    18. Det som er synd her er ikke det at hun opererer seg.. Det er helt opp til henne og det kan hun som alle oss andre bestemme helt selv. Det som derimot er synd er at unge jenter i dag går å trener for harde livet og får blodsmak i munn hver eneste dag for å få en sånn rumpe som de ALDRI kommer til å få med mindre de opererer seg…

    19. Så på talen din akkurat, å du e bare best Sophie❤️Sitt her å gråt, føle d samme som deg og du åh æ har ikke ord😭 Håpe virkeli at d ska skje nåt her i norge å ser sånn opp til deg❤️

    20. Utrolig kraftig tale, jeg er imponert!
      Jeg syns det er utrolig bra at du bruker kjendis-statusen din til å engasjere deg. 🙂

    21. Hei!
      Du er imot pels osv men hvorfor har du da chanel veske? Ikke lenge siden du kjøpte denne vesken . Bare syntes det er merkelig at du sier at du er imot pels osv men likevel kjøper en chanel veske som har dyre skinn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg