de har verdens beste fans, men det fortjener de

Jeg startet dagen min med å se favoritguttene Marcus og Martinus live i Oslo Spektrum! Det var så hyggelig, og jeg er tydeligvis inne i en veldig lettrørt periode for jeg begynte å gråte som vanlig, haha. Jeg er bare så veldig stolt av dem, for de er så hardtarbeidende, genuine og fine gutter som har et enormt talent, med et enda større hjerte. 


Meg og Vegard før konsert. Genseren min finner du her! (annonselenke) 

Det er Marcus jeg kjenner best, vi har nesten daglig kontakt og under låten “plystre på deg” kom han ned igjennom midten av tribunen, tilfeldigvis forbi meg og da fikk vi gitt en klem midt under showet. Det var så godt! Ikke minst er det fint å se noen som fortjener all suksessen de har, virkelig oppnå det. Nei as, de har verdens beste fans men det fortjener de også. ♥


 

Og så fikk jeg så klart med meg en t-skjorte! Den skal være på i kveld, når jeg slapper av hjemme. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg