fra ei som har hatet å trene i alle år

Hei folkens! Håper dere har det fint. Jeg er hjemme i leiligheten, dagen har gått bort til interiørshopping, og det ble faktisk en ny tv til slutt også. Jeg skal gi bort tv-en som er i stua (den er ikke så bra lengre), og så skal jeg ha tv på soverommet istedenfor. Akkurat nå er de aller fleste vennene mine på Cezinando-konsert, og jeg skulle likt å vært der også.. Han er “one to watch”, om man enda ikke har fått med seg alt det bra han gjør. 🙂 Jeg hadde billetter, men valgte å bli hjemme å være ansvarlig, jeg trenger å ta vare på meg selv. Anne-Sofie kom på besøk, og vi har sett “the witch” og kost oss masse!

Nå skal jeg trene litt, og så legge meg. I morgen tidlig er det opp og dra på Elixia! Jeg har vært et såkalt “støttemedlem” alt for lenge, det er på tide å utnytte medlemskapet litt. Jeg har vært flink med treningen i det siste, og den viktigste fordelen jeg har fått er nattesøvnen. Den er så mye bedre nå.. Og dette kommer fra ei som har hatet å trene i alle år, men på en eller annen måte har funnet glede i det, når jeg gjør det på min måte og i mitt tempo. Jeg trener forresten utelukkende styrke, til dere som har lurt!

I morgen står oppussing, Marcus & Martinus konsert og fakkeltog mot pels på planen! For en hyggelig helg 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg