gamle skader og evig kaos

//annonselenke

Jeg holder på å pusse opp soverommet, og det er helt forferdelig.. Haha. Jeg skal legge ny tapet og litt sånne småting, så jeg har flyttet sengen og alt annet som var på soverommet ut i stuen. Jeg har ikke akkurat en svær leilighet (49 kvm), så nå er det helt umulig å bevege seg rundt. I et lite sekund tenkte jeg “hm, det kunne kanskje vært koselig med en mindre leilighet” og ja, det er sikkert koselig, men ikke når man har så mye ting som flyter rundt  og ikke klarer å gå i sin egen leilighet. Jeg trodde ikke jeg hadde noe særlig på soverommet, men det ble 7 søppelsekker med ting. Man eier så utrolig mye mer enn man tror!

Slik er livet mitt nå.. KAOS.

I det minste fant jeg denne da jeg ryddet under senga, haha. En sykt fin sports-bh fra Nly Sport! (annonselenke)

 


 

 

I tillegg blir jeg så sint fordi han jeg bodde med sist har laget hull i veggen på soverommet mitt. Det er kanskje teit å skrive ut sånt på en blogg, og jeg er ikke en person som vifter med skittentøyet mitt i offentligheten når det involverer andre mennesker, men jeg har brukt et år på å rydde opp i alt kaoset han lagde for meg – så det faktum at jeg enda må deale med ting han har fucket opp mens han var i livet mitt gjør meg så sliten. Noen hull i veggen er bare småting, men det koster meg likevel tid, energi og ikke minst penger å rydde opp i det. Jeg ser fram til å bo alene i flere år framover – eller i det minste bo med noen som har respekt for meg og pengene mine. 

Nok om det. Nå skal jeg rydde det som ryddes kan, for det kommer en snekker hit i morgen og fikser det jævla hullet i veggen, og da er det jo fint om vi faktisk klarer å ta oss fram til soverommet.  Vi snakkes i morgen! Gleder meg til å vise dere hvordan soverommet blir! Jeg tror det blir sykt kult jeg, og veldig meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg