den fineste anerkjennelsen jeg kan få

Jeg føler meg nesten dum som spør dere om dette, siden jeg nettopp har vunnet en pris.. Men er ikke det litt janteloven, kanskje? At man har lov til å gjøre det bra, bare man ikke gjør det for bra? Det er jo dumt. Jeg er så takknemlig for alt jeg har fått til, takket være dere, så jeg klarer ikke å la være å spørre – bare en gang til. Nomineringen til Vixen Blogawards har startet, og jeg ville ha satt så pris på om dere nominerte meg! Det kan gjøres her.


Vixen blogawards i fjor så slik ut.. Dette antrekket har blitt kopiert flere ganger når folk skal kle seg ut som meg, og er kanskje min mest kjente look? Stylingen er gjort av Jostein Wålengen! Det var også denne gangen jeg flashet en pupp, haha. Det gjorde jeg forøvrig på kjendisgallaen også men ikke med vilje:( 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilde: Dagbladet

Bilde: 730.no


De kategoriene jeg hadde ment det var mest stas å bli nominert til, er:

Folkets favoritt – er bloggeren som er elsket av leserne. Her er det lesernes stemmer som gjelder, og det er leserne som avgjør hvem som går av med seieren som Folkets favoritt.

Årets Blogger – har i løpet av det siste året utmerket seg med sitt unike innhold, sterke personlighet og det lille ekstra som inspirerer og engasjerer leserne ? hver dag.

Årets sterke mening – går til bloggeren som har utpekt seg med én eller flere ytringer som bidratt til å skape økt bevissthet, engasjerte mange til å mene noe og/eller som har ført til en konkret endring politisk eller samfunnsmessig

Årets Bloggbusiness – går til bloggeren som har tatt bloggen et steg videre, og som i forlengelse av bloggen har blitt sin egen merkevare. Her vil ambisjoner, kreativitet, og gründerånd veie tungt. Denne kategorien er ny.
 

Årets Gullpenn – går til bloggeren som utmerker seg med sin unike, kreative, inspirerende, underholdende og engasjerende bruk av språk. Her vektlegges tekst og bruk av språket, og det er skrivekunsten som veier aller tyngst. Denne kategorien er ny.


Jeg passer vel egentlig ikke til så mange andre av kategoriene, og uansett hva jeg blir nominert til så er jeg glad. Det er jo opp til dere her, og det er så fint! Prisen representerer hva bloggerens forhold til leserne er, og det er den fineste anerkjennelsen jeg kan få, i alle fall. 

Nå skal jeg spise brødskive, og så har jeg verdens verste PMS for å være helt ærlig. Jeg pleier aldri å bli plaget med noe mensen-relatert, men akkurat nå.. Fy fader. Det er ikke til å spøke med. Jeg har så vondt i hele kroppen, jeg er skikkelig på kanten til å begynne å gråte / le av alt hele tiden, og jeg føler meg som verdens største taper. Men sånn er det jo noen ganger, de aller fleste jenter klarer vel å kjenne seg igjen. Gleder meg til om fem dager når dette helvete er over, haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg