min nye parykk

Den nye parykken min er seriøst mitt beste kjøp noen sinne (om man ser bort fra leiligheten, haha). Jeg ELSKER den! I tillegg kostet den bare 1500 kr, noe som er veldig billig til å være parykk, selv om den er syntetisk. Jeg er faktisk veldig glad for at jeg sluttet med tape-extensions og å farge håret, og at jeg istedenfor begynte å ta vare på mitt eget hår og nå kan leke mye mer. Nå har jeg fire ulike parykker jeg kan variere mellom, i tillegg til clips og tre clip on hestehaler. GØY! 

Nå skal jeg i et møte! Og så har jeg lovet meg selv at når jeg kommer hjem igjen får jeg ikke røre pcen før jeg har ryddet hele leiligheten, altså VIRKELIG ryddet.. 

 

1 kommentar
    1. Kan du legge ved linker til dine syntetiske parykker?😊 de er fryktelig fine! Jeg syns det er vanskelig å finne gode sytetiske som holder lenge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg