For “tykk” for størrelse 35

Jeg har størrelse 35 i sko. Det er en utfordring i seg selv å finne sko som passer om jeg ikke stikker på barneavdelingen, og der har de jo ikke høye hæler og jeg er i tillegg skikkelig lav, så litt hæl liker jeg å bruke. Uansett, en gang, sånn cirka annenhvert skuddår dukker det opp sko i mini-størrelsen 35 på nelly, og da jeg fant noen skikkelig kule, litt yeezy-inspirerte sko slo jeg til. I dag dukket de opp i postkassen og de passet meg perfekt først, og jeg ble så happy – men så skulle jeg glide igjen, og gjett hva. Jeg er for TJUKK for størrelse 35, haha. JEG.ER.FOR.TJUKK. Beina mine får ikke plass. 

Meg, som er sunn, frisk, rask, trener, elsker kroppen min og alt det der er nå offisielt for stor for størrelse 35. Dette er det andre paret jeg bestiller fra samme nettbutikk hvor dette skjer, bena mine får ikke plass. Jeg kan heldigvis bare le av det fordi jeg har et ekstremt avslappet forhold til min egen vekt (så lenge jeg er frisk og fungerer er jeg helt ærlig fornøyd), men det finnes tusenvis av jenter som ser på dette som en trigger, eller en pekefinger mot at de ikke er gode nok. Fordi noe så idiotisk som et klesplagg ikke passer. Jeg håper alle som havner i de samme situasjonene bare ler det bort (garantert enklere sagt enn gjort, I know)fordi det er bare sko, en bukse, en topp, en jakke, hva det nå måtte være. Det er klesplagg, husk på at folk dør i verden – bare for å sette det i perspektiv. Det er bare å returnere det, og kjøpe noe annet. Det skal jeg gjøre!


VI SNAKKES litt etterpå. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg