unik rabattkode på sminke!

/ Jeg har et samarbeid med coverbrands / reklame

Coverbrands fyller 7 år – og du får gavene! Nå har jeg hatt et samarbeid med dem i seks år allerede, og jeg er så fornøyd med det. Jeg har valgt dem som min faste samarbeidspartner på sminke fordi de rett og slett har alt av produkter som jeg bruker og trenger, de har bra kundeservice,  nyheter hver uke, gratis frakt og jeg har aldri hørt en klage fra noen av dere lesere. Og så elsker jeg jo sminke, da. Det er dumt at man skal bli sett på som en idiot bare man liker å pynte seg, men heldigvis får folk øynene mer opp for hvilken sminken kunstform sminke kan være, også her i Norge. 

Og så KLART har jeg en rabattkode til dere, som er eksklusiv for mine blogglesere! «SEHURRA7» gir hele 25% .rabatt på hele butikken ut 08.11.16.Rabattkoden gjelder ikke NYX, Morphe, ghd eller salgsvarer. 

 

Her har dere noen av mine favoritter som jeg benytter meg av nesten hver dag.

1. Batiste Styling XXL volume spray
2. Sunspa Selvbruning – jeg er skikkelig fan av denne fordi den ikke flekker, tørker med en gang og om du f.eks svetter påvirker ikke dette fargen.
3. Børster fra real techniques – kjøper du en “base-pack” som dette er, får du det viktigste du trenger for å kunne lage en jevn og fin look.
4. Nyx highlight contour – dette bruker flere makeupartister, og nesten hver gang jeg blir sminket på tv ser jeg denne.
5. Beauty Blender. Helt nødvendig å ha om man skal lage en jevn look med concealer!
6. Betty Lou Manazier gir jeg fin glød på kinnbeinene
7. Favorittfoundation fra Max Factor
8. Concealer fra Glo Minerals
9. Lipgloss fra NYX

Denne må jeg nesten bare vise dere litt nærmere.. Skin Luminzer fra Max Factor har vært en favoritt i rundt ett år. Fargen er fin (jeg bruker Soft Honey) og den holder seg bra igjennom hele dagen, i tillegg har den god dekkeevne. Til venstre kan dere se at den absolutt er godt brukt hos meg, da min forrige er nesten tom. Du kan kjøpe den HER! 

Altså.. NYX har blitt så sykt bra når det kommer til lipglosser! Her bruker jeg Nyx Lingerie i fargen Embellishment , men forøvrig kan jeg anbefale alt fra nyx. Den tørker med en gang, men virker likevel ikke for tørr, og i tillegg holder den så lenge, så man slipper å ta på hundre lag på lag.


HUSK at rabattkoden gjelder eksklusivt for mine lesere! «SEHURRA7» gir hele 25% .rabatt på hele butikken ut 08.11.16.Rabattkoden gjelder ikke NYX, Morphe, ghd eller salgsvarer. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg