å finne de rette ordene

I går vant jeg årets blogger. Hva kan jeg si? Jeg sliter litt med å formulere setninger, for prisen betyr mer enn jeg klarer å uttrykke kun ved hjelp av et enkelt blogginnlegg. Det er som om ordene betyr ekstra mye i dag, som om bloggen må nå et nytt nivå for å bevise at jeg er verdig prisen. Jeg vil at dere skal vite hvor mye jeg setter pris på dette. Jeg gjør virkelig det.


Bilder: @shotbydaniel 

I går hadde jeg på meg en cape + bukse som var laget av merket Kepaza, spesiallaget for meg. Jeg følte meg så fin! Og til etterfesten byttet jeg til “drep Sophie Elise” genser, fra samme merke, litt for å ta tilbake makten over det eller hva man nå skal si. Stylingen er gjort av Salima Jobarteh, sminke av Dajana Tomanovic og hår av Amanda Florentine.


Bilde: Nettavisen 

Bilde: Andrea Tangen 
 

Jeg hadde planlagt en tale i forkant, sånn i tilfelle jeg vant. Men Thea Steen vant årets forbilde rett før og jeg ble så satt ut av hele opplegget at jeg begynte å gråte, og da klarte jeg ikke å snakke om det jeg egentlig skulle snakke om. Så slik ble talen min, om dere er interesserte i å se:

Nå fortsetter livet som det alltid gjør. Jeg skal rydde leiligheten, haha.. Koselig. Igjen, tusen takk for alle stemmer! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg