HALLO HEI HADET

Den evige tidsopptimisten er i gang igjen! Dere vet når man har hele dagen til å gjøre ingenting, og rett før man begynner å få dårlig tid SÅ skal man stresse å få gjort hundre ting på en gang? Sånn er jeg. ALLTID. Så egentlig sitter jeg i et stress nå fordi jeg skal møte noen venner. Det blir bare avslapping, før jeg skal hjem å lage taco til meg selv alene.. Haha, er det i det hele tatt lov? HVEM spiser taco alene, liksom? Men hva skal man si, jeg elsker mat. Middag for en? GJERNE, for da er det mer på meg!

Prøver å fikse meg, blogge og ta bilder samtidig:


 

Hestehalen min er en clip on, forresten! Brukte sånne hele tiden da jeg var yngre, og nå som jeg har extensions-pause gjør den et sterkt comeback.

Vi snakkes senere! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg