ærligheten min er kjip

Først og fremst: skikkelig hyggelig at dere likte kostymet mitt i går. Jeg var DJ i Ålesund på Terminalen, og siden alle andre hadde kledt seg ut så kjørte jeg på. Men å kunne bruke kostymet til å fremme et viktig budskap synes jeg er dritfett, og jeg er skikkelig glad for hvordan alt endte opp.

I dag har jeg ikke sett like kul ut. Jeg har løpt igjennom Oslos gater med det korte “lillemy” håret mitt til alle kanter, gårdagens sminke og en tights med hull i rumpa. Jeg har følt meg så ekkel, i går lo jeg så mye at jeg tror jeg tisset litt på meg (hehe), men jeg har jo så klart dusjet og skiftet og alt det der, men jeg følte meg enda sykt ekkel. Greia var, jeg og venninnen min Fetisha lo så utrolig mye på vei hjem fra spillejobben i går, vi hadde det så gøy at vi falt i en trapp og Joakim snudde seg og så oppgitt på oss begge, “det er som å være på tur med to fulle dverger” og så gikk han videre og gadd ikke å hjelpe oss, haha. Da knakk jeg helt sammen av latter, det var bare en så komisk situasjon, og da tisset jeg altså litt. UANSETT! Nå blir det aldri noe kjæreste på meg, ærligheten min er kjip å takle. Jeg har ikke for vane å tisse på meg 🙂 

Takk gud for at jeg har venner som er så utrolig flinke med makeup og kan fikse meg opp på en så ekkel dag, da! Jeg stakk innom Dajana for å plukke opp parykken min (lol), og da fikk jeg litt sminke i samme slengen. Hun er så flink, og jeg gleder meg til å se alt hun kommer til å oppnå.



 

Parykken min er fra Ruhs i Oslo og kostet 4000 kr. Den er skikkelig fin og jeg merker at det er solid kvalitet, så den kommer jeg til å bruke lenge. Nå skal jeg spise vegansk taco og så stikker jeg på podcast-lanseringen til to venninner. Mer om det senere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg