årets blogger

På søndag er det klart for kjendisgallaen, og vi får vite hvem som vinner årets blogger 2016. Jeg har vært litt demotivert fordi enkelte medlemmer av  den der mannegruppa satte igang en kampanje hvor det ble oppfordret til å stemme på alle andre enn meg, sånn at jeg ikke skulle vinne. Dessverre ble dette møtt av stør applaus fra flere hundre medlemmer som satte i gang for at jeg ikke skal vinne prisen. Det er skikkelig trist, og jeg har jobbet så hardt med alt jeg gjør og hadde blitt så glad for å vinne.. Derfor trenger jeg deres stemme mer enn noen sinne! 

Jeg håper på å finne fordi.. Vel, det jeg prøver med bloggen min er å vise at alle kan gjøre feil, man utvikler seg som menneske, når man er ung går man igjennom mange faser og jeg håper noen av dere finner en trøst i å kunne ta del av min personlige reise. Man kan være en typisk “blondine” men likevel ha meninger å mål for seg selv, det er viktig å jobbe hardt for å komme seg fram og jeg prøver å ta oppgjør med en del normer i samfunnet på bloggen min. Jeg skriver året rundt om psykiske problemer, mobbing og andre ting man sliter med, ikke bare for å fremme meg selv for å finne en pris. 

Stemme kan dere gjøre HER <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg